Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center. Od 2005 roku pracujemy dla partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1500 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
W związku z dynamicznym rozwojem
poszukujemy do naszego zespołu
- Sympatyczną atmosferę w zgranym zespole, wśród młodych i nieprzeciętnych osób
- Gwarantowaną podstawę + wysokie premie uzależnione od wyników i jakości Twojej pracy
- Umowę zlecenie z elastycznymi godzinami pracy - sam ustalasz godziny, w których chcesz pracować
- Dogodną lokalizację biura, w którym codziennie poczęstujesz się świeżymi owocami i odprężysz w przerwach w relaxroomie
- Kartę Multisport i ubezpieczenie na życie
- Konkursy z nagrodami rzeczowymi za efektywną pracę dla najlepszych Doradców (rowery, plecaki, komputery, wycieczki do spa)
- Realną szansę na awans – jeśli wykażesz się zaangażowaniem :)
- Szkolenia i Program Rozwoju Talentów
PRACA + NAUKA + CZAS WOLNY?
Z NAMI TO POGODZISZ!
Twoim zadaniem będzie telefoniczny kontakt z klientami z branży telekomunikacyjnej lub ubezpieczeniowej, badanie potrzeb i oczekiwań klientów, dobór najlepszej oferty oraz budowanie pozytywnych i trwałych relacji.
Jeżeli masz doświadczenie w call center - to świetnie! Płacimy za to aż 500 zł bonusu!
Jeżeli nie, wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Otrzymasz pełne wsparcie przełożonych i kolegów
z zespołu.