Centrum Telemarketingu Sp. z o.o. specjalizuje się w usługach z zakresu call i contact center. Zatrudniamy ponad 200 pracowników w różnego typu kampaniach telefonicznych. Nasza firma to miejsce ludzi ambitnych i kreatywnych, szukających satysfakcji z wykonywanych działań.
W związku z intensywnym rozwojem naszej firmy poszukujemy dynamicznych osób (również bez doświadczenia), które chciałyby dołączyć do naszego zespołu jako:
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
- telefoniczna obsługa klientów,
- prezentacja oferowanych przez firmę produktów,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- przygotowywanie ofert handlowych i symulacji,
- budowanie dobrych relacji z obecnymi Klientami,
- doradztwo w zakresie poszczególnych produktów,
- osiąganie wyznaczonych wskaźników efektywności,
- realizacja celów sprzedażowych lub ilości nawiązanych kontaktów,
- dbanie o dobry wizerunek firmy.
- dyspozycyjność i gotowość do pracy,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
- pewność siebie,
- miły głos i swoboda wypowiedzi,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- podstawowa znajomość obsługi komputera,
- entuzjazm i zaangażowanie,
- konsekwencja w dążeniu do celu,
- odporność na stres,
- pozytywne nastawienie do pracy i klientów,
- duża motywacja i nastawienie na sukces,
- atutem będzie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
- ciekawą pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole w miłej i przyjaznej atmosferze,
- stałe wynagrodzenie godzinowe, premie i prowizje,
- atrakcyjne wynagrodzenie promujące osoby nastawione na osiąganie celów,
- ciekawe i różnorodne systemy motywacyjne,
- profesjonalny system szkoleń, przygotowanie do wykonywania zawodu,
- stała opieka trenera,
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- elastyczny czas pracy, komfortowe warunki pracy i dogodną lokalizację biur.