Jesteśmy polską firmą outsourcingową świadczącą usługi telemarketingowe w obszarze pozyskiwania oraz kompleksowej obsługi Klientów. Uciekamy od stereotypów, doceniamy profesjonalne podejście do pracy, zapał i zaangażowanie. Dla nas liczy się przede wszystkim osoba i jej potencjał. To jest najważniejsze kryterium polityki zatrudniania w naszej firmie.
Konsultant Telefoniczny - INFOLINIA
Biuro Obsługi Klienta/Utrzymanie Klienta
Biuro Obsługi Klienta/Utrzymanie Klienta
Miejsce pracy: Warszawa Okęcie
Nr Ref.: KT/BOK/08/11
Nr Ref.: KT/BOK/08/11
Zadania:
- Kompleksowa obsługa klientów firmy;
- Obsługa telefonów przychodzących;
- Aktywna sprzedaż produktów (dosprzedaż, zatrzymanie klienta który chce zrezygnować);
- Odpowiadanie na maile i listy klientów;
- Osiąganie założonych wskaźników efektywności i sprzedaży;
- Aktualizacja bazy danych Klientów;
- Wprowadzanie danych systemu;
- Min. średnie wykształcenie
- Miły głos i dobra dykcja
- Bezbłędna ortografia oraz umiejętność pisania listów
- Bardzo dobra umiejętność rozumienia tekstu
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Sprawne i szybkie pisanie na komputerze
- Komunikatywność
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym: poniedziałek - piątek w godz. 8 – 17 (20) oraz minimum 1 sobota w miesiącu
- doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta (mile widziane)
- Płatne szkolenia wstępne przygotowujące do pracy (3 tygodnie od 29 sierpnia);
(wymagana pełna dyspozycyjność na szkoleniu od pon.-pt 9:oo-16:00) - Zatrudnienie od pierwszego dnia szkolenia od 29 -08:
-
Forma zatrudnienia:
- umowa zlecenie ( 2-m-ce okres próbny), po okresie próbnym:\
- umowa zlecenia na czas określony (2 lata)
- Wynagrodzenie: stawka godzinowa (10 zł/11 zł za godzinę+przejrzysty i osiągalny system prowizyjny+premie;
- Pakiet prywatnej opieki medycznej (Lux Med);
- Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy;