Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej.
Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant telefoniczny (infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Poznań
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów w zakresie oferty i usług;
- rozpatrywanie reklamacji;
- utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami;
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów oraz ich satysfakcji;
- ewidencja i rejestracja zgłoszeń prowadzonych w ramach obsługi klientów.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie;
- dobra dykcja i poprawna polszczyzna;
- umiejętność redagowania wiadomości email i czat;
- znajomość pakietu MS Office;
- cierpliwość i empatia
- dyspozycyjność minimum 120 godzin w miesiącu (minimum jedna sobota w miesiącu)
Oferujemy:
- elastyczny grafik pracy;
- umowę zlecenia lub umowę o pracę tymczasową
- wynagrodzenie podstawowe w wysokości 13 zł brutto/godzinę od poniedziałku do piątku i 15,60 zł brutto/godzinę w sobotę (z możliwością zwiększenia stawki po dwóch miesiącach)
- DODATKOWO ATRAKCYJNA PROWIZJA DO 1000 ZŁ BRUTTO ZA MIESIĄC;
- pełen pakiet szkoleń na start;
- dodatkowy pakiet szkoleń w trakcie zatrudnienia;
- pracę w firmie będącej liderem w swojej branży, zlokalizowanej na Nowym Mieście (dogodny dojazd tramwajem lub autobusem)
- możliwość podjęcia pracy od zaraz.
Poznaj
Grupa Outworking
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej.