Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.
Mellon Poland jest laureatem licznych nagród w tym : złotej statuetki za Najlepszą Kampanię Wychodzącą (Best Outbound Campaign) , srebrnej statuetki za najlepsze Partnerstwo Outsourcingowe (Best Outsourcing Partnership) oraz „Gepardy Biznesu 2016”, którą Instytut Europejskiego Biznesu przyznał za wzrost wartości spółki o 21,8%.
Dla naszego Klienta (Banku) poszukujemy:
(infolinia, praca w siedzibie banku)
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna obsługa klientów korzystających z produktów i usług oferowanych przez bank (pomoc w rozwiązywaniu zgłoszonych spraw i problemów oraz udzielanie informacji w zakresie oferty produktowej),
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami bankowymi,
- Prowadzenie rozmów zmierzających do sprzedaży produktów i usług bankowych w ramach obsługi klienta (dosprzedaż).
Wymagania:
- Komunikatywność i motywacja do pracy,
- Odpowiednie podejście do Klientów i Współpracowników,
- Dobra dykcja,
- Samodzielność i odporność na stres,
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki ekonomiczne i humanistyczne),
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center, zwłaszcza na projektach z branży bankowej,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego,
- Mile widziane podstawowa znajomość uregulowań prawnych dotyczących produktów i procesów bankowych.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w strukturach banku (praca w siedzibie banku w bardzo nowoczesnym biurze w godz. 09:00-17:00 i 10:00-18:00),
- Stabilność zatrudnienia – oferujemy umowę o pracę na pełny etat (możliwość zatrudnienia na pół lub ¾ etatu) - od 20.04.2017
- Pakiet socjalny - m.in. karty sportowe, prywatna opieka medyczna,
- Konkursy i gry z nagrodami,
- Atrakcyjny system premiowy,
- Profesjonalny program adaptacyjny (wszystkiego Cię nauczymy!)