Ogłoszenie numer: 166923, z dnia 2011-10-07
DGM – stawiamy na rozwój Naszych pracowników
Konsultant Telefoniczny ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: lubelskie, Lublin
Opis stanowiska
- Telefoniczne nawiązywanie kontaktów z klientami
- Wprowadzanie danych do bazy CRM
- Kompleksowa obsługa klienta
Wymagania
- Łatwość nawiązywania kontaktów telefonicznych
- Komunikatywność, sumienność
- Nastawienie na realizację celu
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- Umiejętność segmentacji rynku i oceny zakresu potrzeb klienta mile widziana
- Wykształcenie średnie
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy
- Wynagrodzenie stawka godzinowa do 12,50 brutto + prowizje + premie
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Pakiet szkoleń wdrażających z zakresu produktu
- Szkolenia doskonalące techniki sprzedażowe, o wartości rynkowej 1400zł bezpłatnie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.