Jesteśmy polskim oddziałem CTDI – globalnej firmy, oferującej kompleksowe usługi w zakresie rozwiązań inżynieryjnych, serwisowych i logistycznych dla przemysłu komunikacyjnego. CTDI posiada 93 oddziały w 27 krajach na wszystkich kontynentach i zatrudnia 14 000 Pracowników.
Głównym obszarem naszej działalności jest serwis zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych, największych światowych Producentów takich jak Microsoft, Samsung, HTC, Lenovo czy Huawei. W naszych trzech lokalizacjach w Jankach pod Warszawą zatrudniamy około 600 Pracowników.
W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Zapewnienie telefonicznej wymiany informacji z Klientami w sprawach dotyczących obsługi serwisowej.
- Informowanie Klientów o stanie naprawy telefonu
- Przyjmowanie zapytań od Klientów i ich realizacja
- Tworzenie zadań dla pracowników DOK powiązanych z informacjami od Klientów
- Dodawanie uwag do zleceń w systemie
- Realizacja zadań zgodnie z ustalonymi wskaźnikami dla Działu
- Przestrzeganie obowiązujących procedur, standardów i zarządzeń obowiązujących w Firmie
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci)
- Doświadczenie w pracy polegającej na telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Wysoka kultura osobista i dobra dykcja
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Pozytywne usposobienie i pewność siebie
- Silna motywacja do pracy
Oferujemy:
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nowoczesnych technologii
- Możliwość rozwijania swoich kompetencji oraz możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy
- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
- Miłą atmosferę pracy w zgranym zespole