Obecnie do naszego zespołu w NEUCA S. A. poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
kontakt z Kluczowymi Klientami NEUCA (apteki) w zakresie obsługi infolinii przychodzącej,
-
udzielanie informacji na temat dostępności preparatów i ich cen oraz przyjmowanie zamówień na leki,
-
informowanie Klientów o aktualnych promocjach.
Od kandydatów oczekujemy:
-
łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji,
-
pozytywnego usposobienia,
-
mile widziane doświadczenie w zakresie telefonicznego kontaktu z klientem.
Oferujemy:
-
pracę w systemie zmianowym (również w niektóre weekendy),
-
umowę o pracę - cały etat,
-
przyjazne środowisko pracy i zgrany zespół,
-
gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
-
udział w szkoleniach, podnoszących kwalifikacje zawodowe,
-
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie farmaceutycznej będącej liderem na rynku.
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.