Mamy dla Ciebie ciekawą pracę w nowoczesnym biurze w Gdyni Redłowo, polegającą na telefonicznym kontakcie z klientem. Stawiamy na budowanie pozytywnych relacji, przyjazną atmosferę, a także ciągły rozwój.
Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia! Nasi specjaliści wszystkiego Cię nauczą oraz dadzą wsparcie każdego dnia, które kompleksowo przygotuje Cię do pracy.
Konsultant Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia, Gdynia - Redłowo
Do Twoich zadań będzie należała:
- pomoc Klientom kontaktującym się z Centrum Obsługi Klienta z zakresu obsługi technicznej, formalnej i płatności (infolinia przychodząca),
- doradztwo i sprzedaż produktów.
Czekamy na Ciebie jeśli:
- chcesz rozpocząć lub rozwijać umiejętności z zakresu obsługi klienta,
- angażujesz się w wykonywane obowiązki,
- szybko przyswajasz wiedzę,
- potrafisz pracować pod presją czasu.
Co mamy do zaoferowania:
- stałą stawkę za każdą przepracowaną godzinę – 3300 zł brutto m-cznie za 168 godz.
- dodatkowe wynagrodzenie za indywidualne wyniki obsługowe,
- system prowizyjny zasprzedaż dodatkowych usług telekomunikacyjnych,
- doświadczenie w największej firmie na rynku kablówek,
- szkolenia zespołowe oraz indywidualne spotkania podnoszące Twoje umiejętności,
- jasno określoną ścieżkę kariery, która pozwoli Ci na zwiększenie wynagrodzenia,
- miejsce zatrudnienia w nowoczesnym i dobrze skomunikowanym biurze (chillout room, stołówka, stojaki na rowery, garaż podziemny),
- benefity pozapłacowe - dostęp do platformy kafeteryjnej.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.