specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 400 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres obowiązków Wykonywanie połączeń wychodzących do klientów sieci komórkowej; Utrzymanie zainteresowania klienta marką / sprzedaż wyższego pakietu lub dodatkowych usług; Przenoszenie klientów z pakietów offline do online; Przenoszenie klientów z pakietów pre-paid na postpaid;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Obsługa klientów Zapewnienie codziennego bieżącego wsparcia w procesie komunikacji pomiędzy Klientem, a APT; Terminowa realizacja zamówień, dbaniem o ich realizację składanych do APT w wymiarze jakościowym i ilościowym; Organizowanie „wejścia” nowych osób, procesem wdrożenia...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
21 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska Rozwijanie sprzedaży w regionie; Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów premium oraz telefoniczna obsługa; Realizacja celów sprzedażowych; Praca z klientami B2C oraz B2B (w tym z hurtowniami, wykonawcami, architektami) Prowadzenie negocjacji, oferowanie optymalnych...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
Konsultant Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
Zadania:
Telefoniczna i elektroniczna (za pomocą poczty e-mail) obsługa klientów
Pomoc techniczna dla abonentów sieci Vectra,
Przyjmowanie zgłoszeń usterkowych,
Przyjmowanie reklamacji,
Wyjaśnianie kwestii formalnych.
Czego wymagamy:
Praktycznej i technicznej umiejętność obsługi komputera;
Umiejętności usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu i konfiguracji programów w środowisku Windows;
Umiejętności swobodnego wypowiadania się w języku polskim;
Pozytywnego nastawienia,
Mile widziana będzie ogólna znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet);
Zaangażowania w pracę i samodyscypliny.
Co proponujemy:
KARTĘ MULTISPORT oraz unikatowy pakiet motywacyjny Ride&Relax
Pracę w ciekawym i młodym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług telekomunikacyjnych,
Możliwość awansu, w związku z ciągłym, dynamicznym rozwojem firmy,
Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
Szkolenia wdrażające, zdobywanie doświadczenia i podnoszenie Twoich kwalifikacji.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 400 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres obowiązków Wykonywanie połączeń wychodzących do klientów sieci komórkowej; Utrzymanie zainteresowania klienta marką / sprzedaż wyższego pakietu lub dodatkowych usług; Przenoszenie klientów z pakietów offline do online; Przenoszenie klientów z pakietów pre-paid na postpaid;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Obsługa klientów Zapewnienie codziennego bieżącego wsparcia w procesie komunikacji pomiędzy Klientem, a APT; Terminowa realizacja zamówień, dbaniem o ich realizację składanych do APT w wymiarze jakościowym i ilościowym; Organizowanie „wejścia” nowych osób, procesem wdrożenia...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
21 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska Rozwijanie sprzedaży w regionie; Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów premium oraz telefoniczna obsługa; Realizacja celów sprzedażowych; Praca z klientami B2C oraz B2B (w tym z hurtowniami, wykonawcami, architektami) Prowadzenie negocjacji, oferowanie optymalnych...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...