Od ponad 25 lat w Insercie ułatwiamy tysiącom małych i średnich przedsiębiorstw prowadzenie ich biznesu. Tworzymy przyjazne, intuicyjne i wszechstronne programy, które rozwiązują codzienne problemy naszych klientów. Liczba sprzedanych przez nas licencji przekroczyła już 700 tys., co czyni z nas największego producenta oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
A wszystko to robimy w przyjaznej i rodzinnej atmosferze, dbając jednocześnie o ciągły rozwój naszych pracowników.
- 28
lat firmy - 300
pracowników - nr 1
w Polsce - 700 tys.
sprzedanych licencji
Podoba Ci się taka wizja pracy? Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Aktualnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Jako pracownik zespołu Hot-Line będziesz odpowiadać za telefoniczne wsparcie techniczne użytkowników naszych programów w zakresie konfiguracji i instalacji oprogramowania, a także świadczyć pomoc w rozwiązywaniu innych zgłaszanych problemów technicznych.
Będziesz także współpracować z działem testów w zakresie zgłaszanych błędów i poszukiwania rozwiązań ułatwiających klientom korzystanie z naszych systemów.
- lubisz i umiesz pomagać innym w rozwiązywaniu problemów,
- cechują Cię wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- lubisz telefoniczny kontakt z klientem,
- potrafisz obsługiwać programy pomocy zdalnej i konfigurować oprogramowanie,
- masz duże pokłady cierpliwości i wyrozumiałości,
- chętnie uczysz się nowych rzeczy,
- posiadasz min. wykształcenie średnie.
- orientacja w zagadnieniach prawno-ekonomicznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej,
- chęć do zdobycia pierwszych doświadczeń w branży IT.
- system szkoleń wewnętrznych obejmujących: podstawy księgowości i kadr, techniczne zagadnienia w obszarze konfiguracji i instalacji naszych programów,
- szkolenia miękkie m.in. w zakresie skutecznej komunikacji z klientem,
- luźną atmosferę i brak oficjalnego dress code,
- zatrudnienie na pełny etat w ramach umowy o pracę,
- imprezy i integracje firmowe,
- inicjatywy i zajęcia sportowe dla naszych pracowników,
- dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej,
- kartę sportową,
- darmowy parking i udogodnienia dla rowerzystów,
- kawę i herbatę bez limitów.