Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
Klient portalu Praca.pl
Lublin
praca zdalna / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 godz.
Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...
NG PLM-TEC jako Partner Siemens PLM oferuje kompleksowe rozwiązania inżynierskie, IT oraz biznesowe dla różnych gałęzi przemysłu m. in. lotniczego, branży motoryzacyjnej, maszynowej, AGD, producentów linii technologicznych oraz maszyn i urządzeń specjalnych. Nasz sukces budujemy w oparciu o oprogramowanie Siemens PLM: NX, Solid Edge oraz Teamcenter.
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:
Wsparcie techniczne klientów w zakresie obsługi oprogramowania
Siemens PLM: NX, Solid Edge
Prezentacja rozwiązań technicznych
Rozwiązywanie problemów dot. oprogramowania Siemens PLM
NG Group companies are providers of comprehensive engineering services, equipment and software solutions within the Product Development Process for various industry sectors:
Automotive
Consumer Goods
Public Transportation Vehicles
Medical Equipment
Heavy Equipment
Production Equipment
NG is the Polish part of NEA Engineering with more than 500 engineers and professionals in Germany, Poland and Czech Republik.
Our succes is mainly built on the reliability and high degree of technical competence provided by our engineers.
Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
Klient portalu Praca.pl
Lublin
praca zdalna / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 godz.
Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...