- Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
- Pozyskiwanie informacji niezbędnych do rozwiązania zgłoszenia;
- Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy;
Współpracę z pracownikami II linii wsparcia.
- Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Znajomość systemu operacyjnego Windows;
Gotowość do podjęcia pracy zarówno na zmianach porannych jak i popołudniowych; - Komunikatywność;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej.
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
- Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
- Pozyskiwanie informacji niezbędnych do rozwiązania zgłoszenia;
- Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy;
Współpracę z pracownikami II linii wsparcia.
- Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Znajomość systemu operacyjnego Windows;
Gotowość do podjęcia pracy zarówno na zmianach porannych jak i popołudniowych; - Komunikatywność;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej.
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.
To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.
Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.