Good People. Good Software.
Euvic – już od kilkunastu lat działamy w obszarze usług informatycznych.
Nasz zespół to dziś ponad 700 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 2000. Pracujemy w 15 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.
Wykorzystujemy przede wszystkim najnowsze technologie Java oraz .Net, nasze projekty to głównie systemy webowe oraz aplikacje mobilne.
Do współpracy zapraszamy zarówno doświadczonych specjalistów IT jak i początkujących pasjonatów technologii informatycznych.
- Zdalne instalowanie aplikacji i ich konfigurowanie na stanowisku użytkownika
- Monitorowanie i dotrzymywanie terminowości w realizacji zgłoszeń
- Udzielanie porad informatycznych
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi zamawiającego
- Pełnienie czynności administracyjnych systemów w ramach odpowiedzialności wyspecjalizowanych Grupa Wsparcia
- Efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk
- Opieka nad nowymi członkami zespołu
- Realizacje zgłoszeń w ramach wyspecjalizowanych grup wsparcia
- Współpraca z Zespołami Projektowymi
- Aktualizacja bazy wiedzy, tworzenie i aktualizowanie dokumentacji oraz procedur
- Umiejętność zapanowania nad tzw. „trudnym użytkownikiem”
- Przestrzeganie „skryptu”
- Wdrażanie nowych pracowników
- Znajomości budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego
- Dobrej znajomości systemów operacyjnych rodziny Windows z zakresu instalacji, konfiguracji i obsługi środowiska
- Umiejętności obsługi instalacji i konfiguracji pakietów biurowych Microsoft Office
- Wiedzy z zakresu usług sieciowych systemu Windows (udostępnianie zasobów, konfiguracja sieci)
- Znajomości podstawowych aplikacji sieciowych (klient pocztowy telnet, ftp)
- Umiejętności instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
- Umiejętności budowania pozytywnych relacji z użytkownikiem
- Skutecznej komunikacji zewnętrznej w relacjach z klientami oraz wewnętrznej wewnątrz zespołu
- Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych (urządzenia sieciowe, protokoły TCPIP, model OSI, firewall)
- Doświadczenie w świadczeniu usług wsparcia dla użytkownika
- Profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (językowe i techniczne)
- Dla zainteresowanych możliwość ciekawych wyjazdów zagranicznych
Uprzejmie informujemy że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami