Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne:
Zadania:
• Obsługa telefoniczna Klienta - do wyboru różne projekty: przedłużanie umów, sprzedaż, dosprzedaż, infolinia, umawianie spotkań.
• Odpowiadanie na wiadomości e-mail
• Przekazywanie informacji Klientom na temat posiadanych produktów
• Przyjmowanie zgłoszeń i profesjonalne doradztwo
Wymagania:
•Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
•Wysokie kompetencje komunikacyjne
•Dyspozycyjność minimum 4 razy w tygodniu po ok. 4 h
•Wysoka kultura osobista
•Otwartość na wyzwania
•Dobra znajomość obsługi komputera
•Motywacja do podjęcia pracy w elastycznych godzinach
Oferujemy:
• Pracę w młodym i energicznym zespole pod opieką profesjonalnych team liderów
• Elastyczny czas pracy - od poniedziałku do piątku, sam ustalasz grafik!
• Stawka podstawowa +atrakcyjny system premiowy
• Dodatkowe nagrody i bonusy rzeczowe
• Wynagrodzenie za okres szkoleniowy
• Mośliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
• Kartę Multisport!
• Prywatną Opiekę Medyczną!
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.