Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SWZ/WEX/2015/10/9
Zadania na stanowisku:
- Samodzielna i kompleksowa obsługa administracyjno - logistyczna projektów rekrutacyjnych na rynki niemiecko języczne
- Przygotowanie pełnej dokumentacji dla Pracodawcy-Użytkownika związanej z delegowaniem pracowników
- Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do niemieckich instytucji państwowych wymaganych przez prawo niemieckie związanych z zatrudnieniem pracowników
- Organizowanie delegacji pracowników wyjeżdżających za granicę, w tym: załatwianie niezbędnych formalności związanych z wynajmem mieszkań
- odnawianie dokumentacji wraz z decyzją o przedłużeniu trwania projektu
- Tłumaczenie dokumentów związanych z prowadzonymi projektami
Od Kandydatów oczekujemy:
- Minimum 2 lata pracy na samodzielnym stanowisku związanym z obsługą projektów międzynarodowych
- Znajomość zasad obsługi klienta zagranicznego
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Samodzielność
- Umiejętność planowania i organizowania pracy
- Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych, pracy w zespole
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę w młodym, dynamicznym, międzynarodwym zespole
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia plus system szkoleń