Konsultant obsługi klienta
Miejsce pracy: Białystok
Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów:
- W dziale obsługowym:
- odbieramy połączenia i obsługujemy klientów w zakresie wystawionych faktur, problemów z zasięgiem, szczegółów oferty.
- W dziale sprzedażowym
- kontaktujemy się z obecnymi klientami w celu aktualizacji warunków promocyjnych
- odbieramy połączenia od użytkowników zainteresowanych naszymi usługami.
Wymagania:
- Umiejętność obsługi komputera.
- Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym).
- Szkolenie wdrażające.
- Jasną ścieżkę rozwoju.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto.
- Konkursy z nagrodami pieniężnymi.
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Poznaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Transcom to ponad 30 000 konsultantów Transcom, pracujących w 80 contact center i własnych domach, w 25 krajach, tworzy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku - znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu i Poznaniu.