- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- rejestrację i weryfikację zgłoszeń klienta oraz pozyskiwanie niezbędnych danych do rozwiązania incydentów
- kontrolę nad zgłoszeniami serwisowymi oraz ich odpowiednie przekazywanie
- bezpośredni kontakt z klientem na podstawie zgłoszeń
- zarządzanie licencjami oraz kontami systemowymi
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Sprawna obsługa komputera i aplikacji biurowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie przynajmniej podstawowym
- Umiejętność pracy w zespole i przekazywania wiedzy
- Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- rejestrację i weryfikację zgłoszeń klienta oraz pozyskiwanie niezbędnych danych do rozwiązania incydentów
- kontrolę nad zgłoszeniami serwisowymi oraz ich odpowiednie przekazywanie
- bezpośredni kontakt z klientem na podstawie zgłoszeń
- zarządzanie licencjami oraz kontami systemowymi
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Sprawna obsługa komputera i aplikacji biurowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie przynajmniej podstawowym
- Umiejętność pracy w zespole i przekazywania wiedzy
- Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.
To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.
Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.