Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z istniejącymi; Prezentowanie naszego innowacyjnego produktu – video monitoringu z analityką AI – oraz dopasowywanie go do potrzeb klientów; Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji; Budowanie długofalowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
9 dni
Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wsparcie klienta w czasie wdrożenia. Współpraca z zespołem deweloperów.
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
Nigel Frank International jest światowym liderem w rekrutacji Microsoft Dynamics. Dzięki dodatkowym biurom na całym świecie, oferujemy wiele możliwości rozwoju. Dlatego, jeśli ta oferta pasuje do Ciebie - proszę prześlij swoją aplikację. Jeśli masz wątpliwości - skontaktuj się ze mną jeszcze dzisiaj!
Wioletta Ziółkowska - Konsultant ds. Rekrutacji
Telefon: +48 22 104 08 18
Konsultant Ms Dynamics NAV
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 14122018WAW
Wymagania:
znajomość technologii Ms Dynamics NAV 2009,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
doświadczenie w pracy na stanowisku Konsultanta,
znajomość wszystkich modułów, głównie serwisowego.
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z istniejącymi; Prezentowanie naszego innowacyjnego produktu – video monitoringu z analityką AI – oraz dopasowywanie go do potrzeb klientów; Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji; Budowanie długofalowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
9 dni
Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wsparcie klienta w czasie wdrożenia. Współpraca z zespołem deweloperów.
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...