Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Szukamy Ciebie, jeśli: posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w zespołach marketingowych lub agencji, nie boisz się zmian i wysokiego tempa pracy, jesteś dyspozycyjna/dyspozycyjny do pracy 40 h tygodniowo, interesuje Cię komunikacja marketingowa i social media, jesteś osobą...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    5 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Social Media Manager

    MEdiagnoza   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Szukamy specjalisty, który doskonale orientuje się w pracy przy mediach społecznościowych, z naciskiem także na narzędzia biznesowe z tym powiązane. Mile widziane doświadczenie i konkretne case study z działania przy menedżerze zdarzeń (Piksel Facebooka). Twoja główna lista zadań:...
  • Specjalista ds. Social Media (Social Media Specialist)

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant Marketingu Internetowego

ReachLocal Poland
Warszawa
praca stacjonarna
4472 dni temu


Czy podejmiesz się uczestnictwa w budowaniu nowej firmy w Polsce? Czy chcesz brać udział we wprowadzaniu na polski rynek usług globalnej amerykańskiej korporacji, lidera w swojej branży?

Kogo szukamy?

Do naszego zespołu w Katowicach i nowo tworzonego oddziału w Warszawie poszukujemy głodnych sukcesu, przedsiębiorczych konsultantów, którzy podejmą się wyzwania, jakim jest sprzedaż na rynku polskim wiodących w branży marketingu internetowego rozwiązań dedykowanych klientom z sektora MŚP.

Chcemy żebyś był CEO swojego własnego mini-biznesu i rozwijał go z pomocą naszych leaderów, którzy osiągnęli sukcesy w kierowaniu zespołami sprzedażowymi osiągającymi najlepsze wyniki w tej branży.

Dajemy Ci niepowtarzalną możliwość sprzedaży najnowocześniejszego rozwiązania i związania się z firmą, która w Ciebie uwierzy, będzie inwestować i wspierać Cię tak, żebyś osiągał najlepsze wyniki i znalazł się pośród topowych konsultantów IMC w regionie.

 

O Firmie:

 

ReachLocal Poland Franchise jest partnerem globalnej korporacji ReachLocal Inc., notowanej na giełdzie NASDAQ, działającej poprzez 68 biur w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Japonii, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Holandii. Obecnie, na podstawie umowy franczyzowej, ReachLocal rozpoczyna działalność także w Polsce i w kilku innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. ReachLocal jest wiodącym światowym dostawcą internetowych rozwiązań marketingowych zaprojektowanych specjalnie dla małych i średnich firm i jedynym globalnym partnerem Google AdWords oraz partnerem Yahoo!, Facebook i innych. Misją ReachLocal jest pomoc dla małych i średniej wielkości firm w zakresie dotarcia do klientów przez internet, ich pozyskania i utrzymania długofalowej współpracy.


Konsultant Marketingu Internetowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KMI

Kluczowe kompetencje i doświadczenie:

Nasi konsultanci pochodzą z różnych środowisk i mają różne doświadczenia, ale łączą ich te same cechy - są pracowici, inteligentni, lubią pracować z klientem i służyć fachową pomocą, mają dynamiczne podejście do sprzedaży i rozwoju biznesu i chcą odnieść sukces.

Sprzedaż B2B: Udokumentowane doświadczenie w rozwijaniu biznesu poprzez skuteczne zdobywanie nowych klientów, wyniki plasujące Cię na topowych pozycjach w rankingach sprzedaży.

Generowanie kontaktów biznesowych:  Umiejętność pozyskiwania kontaktów biznesowych poprzez networking, cold-calling i doprowadzenia do umówienia spotkania są niezbędne, by odnieść sukces w tej pracy, jak też chęć do wykonania tych zadań.

Konsulting: Fachowe doradztwo oraz umiejętność sprzedaży rozwiązania poprzez zadawanie właściwych pytań i rozmowy z kluczowymi decydentami na wszystkich poziomach w biznesie.

Rozumienie rynku mediów cyfrowych: Potrzebujemy konsultantów, którzy rozumieją, jaką rewolucję internet spowodował w sposobie prowadzenia biznesu i w nawykach konsumenckich.

Samodzielność i postawa ukierunkowana na osiąganie celów: Poszukujemy osób o wysokiej motywacji wewnętrznej, ukierunkowanych na osiągnięcie celów i bardzo zdeterminowanych do podejmowania efektywnych działań.

Adaptacja: Nic nie jest dla nas ważniejsze niż kultura naszego biznesu. Budujemy silne, rodzinne więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. Tworzymy tym samym efektywną sieć sprzedaży, do której musimy pozyskać osoby, które z zaangażowaniem będą ją kształtować i rozwijać.

Obowiązki:

  • Realizacja założonych celów sprzedaży oraz dążenie do coraz lepszych wyników,
  • Promowanie korzyści płynących z produktów i usług ReachLocal,
  • Generowanie sprzedaży na lokalnym rynku poprzez aktywne działania – telefoniczne (cold calling), internetowe (referrals, research, networking) i spotkania,
  • Konsultacje u klienta - definiowanie potrzeb oraz założeń kampanii reklamowej,  przygotowywanie ofert oraz realizację wyznaczonych celów,
  • Nadzorowanie kampanii swoich klientów i regularne przekazywanie wyników dotyczących efektów i wydajności,
  • Profesjonalna obsługa i budowanie długofalowych relacji z nowymi oraz istniejącymi klientami,
  • Umiejętne planowanie swojej pracy tak, żeby utrzymać istniejących klientów, pozyskać nowych i stale poszerzać swoją wiedzę nt oferty ReachLocal oraz marketingu internetowego.
Kwalifikacje:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B,
  • Doświadczenie w nawiązywaniu kontaktów biznesowych przez telefon,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i znajomość technik sprzedaży,
  • Doświadczenie w realizacji celów sprzedaży i orientacja na wynik,
  • Samodzielnośćw działaniu i umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równocześnie,
  • Znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego oraz wiedza na temat rynku reklamy internetowej będzie niekwestionowanym atutem, 
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (postawa + prowizja), adekwatne do posiadanego doświadczenia, powierzonych obowiązków i osiąganych wyników,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Zatrudnienia w dynamicznej firmie wchodzącej na polski rynek z nowym produktem światowej klasy,
  • Miłą atmosferę pracy,
  • Rozwój umiejętności poprzez system szkoleń wewnętrznych,
  • Interesującą pracę w dynamicznym, młodym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Szukamy Ciebie, jeśli: posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w zespołach marketingowych lub agencji, nie boisz się zmian i wysokiego tempa pracy, jesteś dyspozycyjna/dyspozycyjny do pracy 40 h tygodniowo, interesuje Cię komunikacja marketingowa i social media, jesteś osobą...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    5 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Social Media Manager

    MEdiagnoza   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Szukamy specjalisty, który doskonale orientuje się w pracy przy mediach społecznościowych, z naciskiem także na narzędzia biznesowe z tym powiązane. Mile widziane doświadczenie i konkretne case study z działania przy menedżerze zdarzeń (Piksel Facebooka). Twoja główna lista zadań:...
  • Specjalista ds. Social Media (Social Media Specialist)

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...