Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Konsultant linii wsparcia z językiem francuskim
Dla naszego Klienta, brytyjskiej firmy zajmującej się produkcją i rozwojem oprogramowania, poszukujemy Kandydatów na stanowisko konsultanta linii wsparcia, czyli inaczej helpdesku, posługujących się językiem angielskim oraz francuskim. Miejscem pracy będzie wrocławska siedziba Klienta, ulokowana w samym centrum miasta.
Co należałoby do Twoich obowiązków:
- przyjmowanie zgłoszeń zgodnie ze standardami i wdrażanie rozwiązań – podczas rozmowy z klientem lub po przesłaniu zgłoszenia do odpowiednich specjalistów,
- umiejętności programistyczne nie są wymagane – celem jest szybka identyfikacja problemu i szybkie jego rozwiązanie za pomocą danych narzędzi, lub też przekazanie zgłoszenia osobom technicznym.
- obsługa klientów i sprawna komunikacja z użytkownikami produktów,
- rozwiązywanie problemów z pomocą systemów CMS,
- tworzenie dokumentacji na potrzeby wewnętrzne firmy i dla jej klientów.
Czego wymagamy:
- Sprawnej obsługi systemu Windows, przeglądarek i środowiska internetowego,
- wysokich zdolności komunikacyjnych oraz umiejętności sprawnej I profesjonalnej obsługi klienta,
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- dobrej znajomości języka francuskiego w mowie i w piśmie,
- niewymagane, ale zawsze mile widziane: doświadczenie w programowaniu lub znajomość zagadnień programistycznych.
Oferujemy:
- konkurencyjne i satysfakcjonujące wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, negocjowane indywidualnie,
- prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe,
- karnet Multisport,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- możliwość odbycia podnoszących kwalifikacje szkoleń,
- pracę w dużej, rozwijającej się firmie