Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja
Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy - poniedziałek - sobota/niedziela (handlowa)
- 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami
- Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile
- Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci T-Mobile
- Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji
- Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług
- Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą
- Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
- Pewność siebie i elastyczność w myśleniu
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów
- Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach! Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Biorąc udział w naszych rekrutacjach możesz liczyć na uczciwość i transparentność. Dokładnie i sprawiedliwie rozważamy każdą kandydaturę, bez wyjątku. Dla nas nie ma znaczenia Twoja rasa, kolor skóry, Twoja orientacja seksualna, tożsamość płciowa, pochodzenie, niepełnosprawność, poglądy, wygląd, czy religia, którą wyznajesz.
Liczą się tylko Twoje kompetencje.
Gwarantujemy Ci także, że uczestnicząc w rekrutacjach do #MagentaTeam zawsze otrzymasz informację zwrotną!
Proces rekrutacji na to stanowisko będzie miał następujący przebieg:
- Wyślij CV! Zapoznamy się z doświadczeniem oraz oczekiwaniami wszystkich kandydatów, a następnie skontaktujemy się z osobami, które najlepiej odnajdą się w naszym zespole.
- Pierwszym etapem naszej rekrutacji jest udział w zadaniu rekrutacyjnym online. Link otrzymasz od nas w wiadomości e-mail. Po wykonaniu zadań otrzymasz raport dot. Twoich kompetencji.
- Na podstawie wyników zaprosimy wybrane osoby na spotkanie - to idealny moment aby zweryfikować wzajemne oczekiwania i poznać się. Spotkanie odbędzie się w formie online / w naszym sklepie/ biurze.
- Udało się? Po procesie rekrutacji otrzymasz od nas telefon z zaproszeniem do współpracy, a także zaproszenie do naszej platformy onboardingowej.
- Witaj w T-Mobile!
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.