Praca.pl Praca Podlaskie Białystok Konsultant Telefoniczny Białystok
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

T-Mobile Polska
Białystok, CH Alfa
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
2 dni temu
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Lokalizacja: Białystok, CH Alfa

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja

Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy - poniedziałek - sobota/niedziela (handlowa)

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami
  • Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile
  • Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży
  • Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
  • Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci T-Mobile
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji
  • Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług
  • Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą
  • Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
  • Pewność siebie i elastyczność w myśleniu
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów
  • Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
  • Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach! Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
  • Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jak wygląda proces rekrutacji:

Biorąc udział w naszych rekrutacjach możesz liczyć na uczciwość i transparentność. Dokładnie i sprawiedliwie rozważamy każdą kandydaturę, bez wyjątku. Dla nas nie ma znaczenia Twoja rasa, kolor skóry, Twoja orientacja seksualna, tożsamość płciowa, pochodzenie, niepełnosprawność, poglądy, wygląd, czy religia, którą wyznajesz.
Liczą się tylko Twoje kompetencje.
Gwarantujemy Ci także, że uczestnicząc w rekrutacjach do #MagentaTeam zawsze otrzymasz informację zwrotną!

Proces rekrutacji na to stanowisko będzie miał następujący przebieg:

  • Wyślij CV! Zapoznamy się z doświadczeniem oraz oczekiwaniami wszystkich kandydatów, a następnie skontaktujemy się z osobami, które najlepiej odnajdą się w naszym zespole.
  • Pierwszym etapem naszej rekrutacji jest udział w zadaniu rekrutacyjnym online. Link otrzymasz od nas w wiadomości e-mail. Po wykonaniu zadań otrzymasz raport dot. Twoich kompetencji.
  • Na podstawie wyników zaprosimy wybrane osoby na spotkanie - to idealny moment aby zweryfikować wzajemne oczekiwania i poznać się. Spotkanie odbędzie się w formie online / w naszym sklepie/ biurze.
  • Udało się? Po procesie rekrutacji otrzymasz od nas telefon z zaproszeniem do współpracy, a także zaproszenie do naszej platformy onboardingowej.
  • Witaj w T-Mobile!
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

T-Mobile Polska

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas

Podobne oferty

  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    24 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i pomagamy klientom w zakresie telefonii komórkowej, internetu oraz telewizji. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, kwestii technicznych, szczegółów oferty....
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Konsultant obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    12 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Specjalista ds. pomocy technicznej

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 dni
    Zakres obowiązków: Odbieranie połączeń oraz pomoc klientom w zakresie telefonii komórkowej, internetu oraz telewizji w kwestii wystawionych faktur, kwestii technicznych, szczegółów oferty itp. Wyróżniają Cię: Umiejętność obsługi komputera. Podstawowa znajomość systemu Android lub iOS.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    24 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim i ukraińskim

    Dobre Biuro sp z o.o.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    5 tysięcy złotych brutto/miesiąc + pakiet prowizyjny – pełny etat, umowa o pracę na czas nieokreślony, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim i ukraińskim; praca z komputerem, telefonem: sporządzanie pism, wniosków dla...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Pielęgniarka / Pielęgniarz - Konsultant ds. obsługi klienta

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Identyfikacja potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej dla pacjentów z cukrzycą; Przyjmowanie i rozpatrywanie bardziej zaawansowanych przypadków medycznych na drugim poziomie eskalacji; Skuteczna obsługa zapytań klientów, zarówno...
  • Care Coordinator - Customer Care Specialist

    Henry Meds   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...