Serdecznie zapraszamy Cię do naszego zespołu w Concentrix Lublin! :)
Jesteśmy stabilną firmą na rynku międzynarodowym, a w Lublinie działamy z sukcesem od 10 lat i wciąż się rozwijamy.
Jeśli chcesz rozwijać się razem z nami - aplikuj śmiało, a my znajdziemy projekt dopasowany idealnie do Ciebie!
- lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy
- potrafisz aktywnie słuchać klienta i rozpoznawać jego potrzeby
- znasz język polski (angielski jest dodatkowym atutem)
- obsługa komputera jest Ci bliska
- chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także w 2 weekendy w miesiącu)
- chcesz pracować w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Jeszcze nie wiesz czy pasujesz? Spokojnie, to naturalne - pozwól nam porozmawiać z Tobą kilka minut i pomóc Ci podjąć decyzję.
- Elastyczność zatrudnienia - umowę zlecenie
- Wynagrodzenie godzinowe + premię za wyniki pracy – chcemy, abyś miał/a wpływ na to jaka wypłata wpłynie na Twoje konto
- Pracę od poniedziałku do piątku (9:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (11:00 – 17:00) – załatwienie spraw na mieście nie będzie problemem
- Kompleksowe szkolenie w pełni wprowadzające do wykonywania pracy – bo dla nas liczy się przede wszystkim Twój skill i will
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina - do którego bez problemu dojedziesz komunikacją miejską
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.