Praca w Call Center Szpitala LUX MED Onkologia przy ulicy Szamockiej 6 w Warszawie.
- telefoniczna obsługa Pacjentów,
- umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,
- informowanie o usługach i cenniku.
- zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce, na podstawie umowy zlecenie,
- pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, nauka języka angielskiego, akcje prozdrowotne, konkursy),
- pracę w przyjaznym, dynamicznym zespole,
- realne możliwości rozwoju poprzez udział w licznych rekrutacjach wewnętrznych,
- pakiet szkoleń powitalnych oraz warsztatów ogólnorozwojowych.
- biegłość w obsłudze komputera,
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 20,
- zdolność szybkiego uczenia się,
- dobra dykcja i miły ton głosu,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz znajomość języka angielskiego będą dodatkowym atutem.
- Opieka Medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Nauka języka angielskiego
- Rozwój zawodowy
- Praca w przyjaznej atmosferze
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.