Miejsce pracy: Szczecin
Interesujesz się modą i często robisz zakupy przez internet?
Teraz możesz zostać wsparciem bardzo znanego sklepu z branży fashion.
Pomożesz klientom w robieniu udanych zakupów
i przy okazji zdobędziesz nowe ciekawe doświadczenie :)
Firma APS Sp. z o.o., spółka z grupy Majorel poszukuje konsultantów/ek do obsługi klienta.
Jako Konsultant/ka będziesz odpowiedzialna/y za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów zakupowej platformy internetowej.
Współpraca do końca stycznia 2021.
- Dobra obsługa komputera;
- Zaangażowanie;
- Nastawienie pro-klienckie;
- Znajomość j. włoskiego na poziomie B2+/C1.
- Płatne szkolenie wdrożeniowe;
- Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;
- Stawkę 26 PLN brutto/h;
- Umowę zlecenie (od umowy odprowadzamy składki);
- Szkolenie oraz świadczenie zlecenia w formie zdalnej - zasięg do 2h dojazdu do biura;
- Obsługa klienta w przedziale godzinowym 8-22 od poniedziałku do niedzieli + święta.
- Dyspozycyjność min.80h/mile widziane 160h w miesiącu;
- Możliwość rozwoju wewnątrz firmy.
- Mentoring
- Zgrany zespół
- Prezenty urodzinowe
- Lokalizacja w centrum
- Dni tematyczne
Interesujesz się modą i często robisz zakupy przez internet?
Teraz możesz zostać wsparciem bardzo znanego sklepu z branży fashion.
Pomożesz klientom w robieniu udanych zakupów
i przy okazji zdobędziesz nowe ciekawe doświadczenie :)
Firma APS Sp. z o.o., spółka z grupy Majorel poszukuje konsultantów/ek do obsługi klienta.
Jako Konsultant/ka będziesz odpowiedzialna/y za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów zakupowej platformy internetowej.
Współpraca do końca stycznia 2021.
- Dobra obsługa komputera;
- Zaangażowanie;
- Nastawienie pro-klienckie;
- Znajomość j. włoskiego na poziomie B2+/C1.
- Płatne szkolenie wdrożeniowe;
- Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;
- Stawkę 26 PLN brutto/h;
- Umowę zlecenie (od umowy odprowadzamy składki);
- Szkolenie oraz świadczenie zlecenia w formie zdalnej - zasięg do 2h dojazdu do biura;
- Obsługa klienta w przedziale godzinowym 8-22 od poniedziałku do niedzieli + święta.
- Dyspozycyjność min.80h/mile widziane 160h w miesiącu;
- Możliwość rozwoju wewnątrz firmy.
- Mentoring
- Zgrany zespół
- Prezenty urodzinowe
- Lokalizacja w centrum
- Dni tematyczne