- Sprzedaż ubezpieczeń na życie i zdrowie
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- Realizacja wyznaczonych wskaźników KPI
- Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi standardami w celu budowania długotrwałych relacji z Klientami
Obawiasz się czy dasz radę? Nie martw się! Po to mamy szkolenia wstępne :)
Nasze wymagania:
- Energia i determinacja do osiągania celów
- Chęć zarobienia dużych pieniędzy :)
- Umiejętności komunikacyjne - dar przekonywania będzie dodatkowym atutem
- Dostępności w pełnym wymiarze godzin oraz wykształcenia średniego (techniczne/ogólnokształcące/maturalne)
- Umiejętność szybkiego wdrażania wskazówek i otwartość na zmiany
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub obsłudze Klienta
- Biuro w centrum Warszawy - spotykaj się ze znajomymi po pracy bez wykańczających korków w trakcie dojazdu :)
- Młody zespół - tak, wiemy każdy to ma, ale u nas to muzyka, mnóstwo konkursów, zabawa i wsparcie od kolegów i koleżanek
- Pakiet benefitów
- Profesjonalne szkolenia oraz szkolenie wstępne - jeżeli chcesz poznać środowisko ubezpieczeń, u nas łatwo postawisz swoje pierwsze kroki!
- Nie masz górnej granicy wynagrodzenia! Od Ciebie zależy wysokość twojej premii! Twoje wynagrodzenie miesięcznie to podstawa + premie
- Za szkolenie wstępne, które trwa 13 dni otrzymasz 2300zł, a twoje podstawowe wynagrodzenie wynosi minimum 4500zł!
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Dofinansowanie do nauki języków
- Ubezpieczenie na życie
- Gry wideo
- Program Rekomendacji Pracowników
- Możliwość przyjścia do biura z psem
- Konkursy z nagrodami
- Inicjatywy dobroczynne
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze