- aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play
- realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych)
- obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju, zadania administracyjne i porządkowe)
- masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta (sprzedaż usług będzie dodatkowym atutem)
- lubisz realizować cele, szybko się uczysz i działasz elastycznie, dostosowując się do sytuacji
- zależy Ci na pozytywnym doświadczeniu klienta
- jesteś energiczną osobą, wychodzisz z inicjatywą i chętnie współpracujesz w zespole
- możesz pracować w trybie zmianowym, również w weekendy (pracujemy na pełen etat)
- umowę o pracę
- podstawę i premię uzależnioną od wyników sprzedaży – masz realny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia
- dodatek wdrożeniowy 500 zł brutto przez pierwsze 3 miesiące
- świetną atmosferę w zespole (zostaliśmy nagrodzeni w programie Friendly Workplace)
- zaplanowaną ścieżkę kariery i jasno określone zasady awansu
- bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- konkursy sprzedażowe (do wygrania m.in. karty przedpłacone)
- telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. Telewizja PlayNow, ViaPlay, nawigacja, Legimi) oraz zniżki pracownicze
- opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. Multisport, bilety do kina, vouchery na zakupy)
- dostęp do platformy wellbeingowej Mindgram
- dodatkowy benefit świąteczny
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
- umowa o pracę
- podstawa i premia uzależnioną od wyników sprzedaż
- dodatek wdrożeniowy 500 zł brutto przez pierwsze 3 miesiące
- bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- dodatkowy benefit świąteczny
Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.