Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

T-Mobile Polska S.A.
Warszawa, Domaniewska 52
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
18 godz. temu
Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa, Domaniewska 52

Forma współpracy: Umowa zlecenie

Tryb pracy: Hybrydowa

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie
  • Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym
  • Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich
  • Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine, Przenoszenie usług
  • Podejmowanie działań mających na celu najwyższy poziom zadowolenia Klientów
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji z Klientem
  • Znajomość zasad rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej z Klientami
  • Nastawienie na realizację celów zespołowych i samodzielnych zadań
  • Umiejętność tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Samodzielność w działaniu i realizowaniu powierzonych zadań
Nasza oferta dla Ciebie:
  • W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
  • Brak narzuconych skryptów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach
  • Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia 
  • Swobodną, pozytywną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u
  • Telefon służbowy również do użytku prywatnego​
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress code'u - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jak wygląda proces rekrutacji:

Biorąc udział w naszych rekrutacjach możesz liczyć na uczciwość i transparentność. Dokładnie i sprawiedliwie rozważamy każdą kandydaturę, bez wyjątku. Dla nas nie ma znaczenia Twoja rasa, kolor skóry, Twoja orientacja seksualna, tożsamość płciowa, pochodzenie, niepełnosprawność, poglądy, wygląd, czy religia, którą wyznajesz.
Liczą się tylko Twoje kompetencje.
Gwarantujemy Ci także, że uczestnicząc w rekrutacjach do #MagentaTeam zawsze otrzymasz informację zwrotną!

Proces rekrutacji na to stanowisko będzie miał następujący przebieg:

  • Wyślij CV! Zapoznamy się z doświadczeniem oraz oczekiwaniami wszystkich kandydatów, a następnie skontaktujemy się z osobami, które najlepiej odnajdą się w naszym zespole.
  • Pierwszym etapem naszej rekrutacji jest udział w zadaniu rekrutacyjnym online. Link otrzymasz od nas w wiadomości e-mail. Po wykonaniu zadań otrzymasz raport dot. Twoich kompetencji.
  • Na podstawie wyników zaprosimy wybrane osoby na spotkanie - to idealny moment aby zweryfikować wzajemne oczekiwania i poznać się. Spotkanie odbędzie się w formie online / w naszym sklepie/ biurze.
  • Udało się? Po procesie rekrutacji otrzymasz od nas telefon z zaproszeniem do współpracy, a także zaproszenie do naszej platformy onboardingowej.
  • Witaj w T-Mobile!
Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

T-Mobile Polska

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w systemach...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Żyrardów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Mszczonów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań poreklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   lubuskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...