Forma współpracy: Umowa zlecenie
Tryb pracy: Hybrydowa
- Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie
- Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym
- Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich
- Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine, Przenoszenie usług
- Podejmowanie działań mających na celu najwyższy poziom zadowolenia Klientów
- Umiejętność prowadzenia korespondencji z Klientem
- Znajomość zasad rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej z Klientami
- Nastawienie na realizację celów zespołowych i samodzielnych zadań
- Umiejętność tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- Samodzielność w działaniu i realizowaniu powierzonych zadań
- W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
- Brak narzuconych skryptów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach
- Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia
- Swobodną, pozytywną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u
- Telefon służbowy również do użytku prywatnego
- Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
- Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
- Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
- Brak dress code'u - u nas możesz być sobą,
- Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.