Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

T-Mobile Polska S.A.
Warszawa, Domaniewska 52
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
47 dni temu
Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa, Domaniewska 52

Forma współpracy: Umowa zlecenie

Tryb pracy: Hybrydowa

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie
  • Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym
  • Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich
  • Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine, Przenoszenie usług
  • Podejmowanie działań mających na celu najwyższy poziom zadowolenia Klientów
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji z Klientem
  • Znajomość zasad rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej z Klientami
  • Nastawienie na realizację celów zespołowych i samodzielnych zadań
  • Umiejętność tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Samodzielność w działaniu i realizowaniu powierzonych zadań
Nasza oferta dla Ciebie:
  • W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
  • Brak narzuconych skryptów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach
  • Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia 
  • Swobodną, pozytywną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u
  • Telefon służbowy również do użytku prywatnego​
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress code'u - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
 

Poznaj

T-Mobile Polska

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...