Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Dni pracy: poniedziałek - piątek (+ 1 sobota w miesiącu)
Wymiar czasu pracy: cały etat
Tryb pracy: Hybrydowa (po wdrożeniu)
- Obsługa reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie i telefonicznie
- Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym
- Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine, Przenoszenie usług
- Podejmowanie działań mających na celu najwyższy poziom zadowolenia Klientów
- Umiejętność prowadzenia korespondencji z Klientem
- Znajomość zasad rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej z Klientami
- Nastawienie na realizację celów zespołowych i samodzielnych zadań
- Umiejętność tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- Dołącz do Zespołu do spraw Reklamacji i Obsługi klienta. Pracujemy w 5 zespołach po ok. 20 osób. Od pierwszego dnia otrzymasz pełną opiekę szkoleniową: udział we wstępnych szkoleniach produktowych, a także przez pierwsze miesiące wsparcie doświadczonego konsultanta/-ki. Gdy będziesz już gotów/-a, aby samodzielnie pracować umożliwimy Ci pracę w trybie hybrydowym. Będziesz mieć też możliwość elastycznego dostosowania swojego grafiku pracy: start między 7:00, a 10:00 rano, 8- godzin od poniedziałku do piątku (+jedna sobota w miesiącu).
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.