Grupa CMP to nowoczesna sieć placówek oferująca wysokiej jakości opiekę medyczną. Szukamy pasjonatów zdrowia gotowych rozwijać się w przyjaznym środowisku pracy i dołączyć do naszego zespołu. Oferujemy możliwość współpracy z doświadczonymi specjalistami oraz dostęp do nowoczesnego sprzętu medycznego. Dołącz do nas i pomóż nam dbać o zdrowie pacjentów!
My pracujemy z sercem, a Ty?
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta
Miejsce pracy: Płock, ul. Kolegianlna 10B
Twoje zadania:
- Telefoniczna obsługa Pacjentów
- Umawianie Pacjentów na konsultacje i badania
- Udzielanie informacji o aktualnych usługach i cenniku
- Realizacja celów jakościowych
- Dbałość o wysoką jakość obsługi oraz zachowanie profesjonalnych relacji z naszymi Pacjentami
Od Kandydatów/Kandydatek oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego
- Gotowości do pracy w systemie zmianowym
- Dobrej dykcji i przyjaznego usposobienia
- Znajomości języka angielskiego lub języka ukraińskiego - nie jest to warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy w Contact Center będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana dostępność w godzinach 7-12 oraz 15-20
W zamian oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie
- Dostęp do platformy benefitowej(w tym karta Multisport) – każdy znajdzie korzyści dostosowane do swoich potrzeb.
- Możliwość rozwoju zawodowego– jesteśmy gotowi podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, abyś mógł/ła rozwijać się razem z nami.
- Szkolenia wewnętrzne– stawiamy na ciągłe doskonalenie w wykonywanej pracy.
-
Program poleceń pracowniczych oraz inicjatyw- dajemy Ci szansę na dodatkową gratyfikację za Twoją aktywność i inicjatywę.
Aplikując wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Grupę Kapitałową CMP, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.