To może być Twoja wielka szansa!
Chcesz już teraz dołączyć do Zespołu Serwisu Audi Centrum Gdynia?
Nie czekaj – aplikuj już dziś i poznaj Nas bliżej
Oferujemy zatrudnienie na stanowisku:
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi Klienta w dziale Contact Center
Miejsce pracy: Gdynia, Łużycka 3a
doświadczenie w obsłudze Klienta, swoboda w kontakcie z ludźmi, optymizm, zaangażowanie, aktywne słuchanie, budowanie długotrwałych relacji oraz rzetelne przygotowanie.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wykonywanie i odbieranie połączeń
- Aktywny kontakt z Klientami i umawianie spotkań w dziale serwisu
- Wprowadzanie danych do systemu i programu Excel
- Tworzenie raportów
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami
- Kontakt z Klientami w celu przeprowadzania badań marketingowych
- Aktualizacja i przygotowywanie baz danych
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Opiekowanie się Klientami podczas wizyty
Oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Pasji do motoryzacji
- Podstawowej wiedzy w zakresie obsługi samochodów
- Miłego głosu i dobrej dykcji
- Znajomości technik i standardów sprzedaży
- Dobrej organizacji pracy
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i profesjonalnej obsługi Klienta
- Prawa jazdy kat. B
- Znajomości programu Excel
Oferujemy:
- Wdrożenie i system szkoleń
- Korzystne rabaty
- Kwotę wynagrodzenia: 2000 zł netto
- Możliwość uzyskania premii zadaniowej w każdym miesiącu
- Szansę rozwoju zawodowego
- Pracę w nowoczesnym obiekcie
- Pracę zmianową od pon. do pt. w godzinach: 07:00-15:00 i 11-19:00 oraz co druga sobota 07:00-15:00