Praca.pl Praca łódzkie Łódź Specjalista ds. Obsługi Klienta Łódź
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

T-Mobile Polska S.A.
Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10
4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
1 dzień temu
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​
Lokalizacja: Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja​

Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)
  • W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
  • Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Udokumentowane sukcesami doświadczenie w sprzedaży telefonicznej min. 1,5 roku (podkreśl je w CV-konkretne liczby i dane)
  • Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
  • Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów
  • To, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędzi
  • Jeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobić
  • Lubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.
  • Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.
  • W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).
  • Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.
  • Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.
  • Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!
  • Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz liczne benefity.
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jak wygląda proces rekrutacji:

1. Wyślij swoje CV.

2. Zadzwoni do Ciebie Lena z zespołu rekrutacji, opowie Ci więcej o pracy w contact center i zaprosi na spotkanie.

3. Otrzymasz od nas mailem i sms link do zadania online. Możesz je zrobić na telefonie lub komputerze zajmie Ci 5 minut.

4. Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze. Nie zdziw się- spotkasz na nim kilku naszych kierowników oraz wielu innych kandydatów/-ek.

5. Po spotkaniu grupowym kierownik wróci do Ciebie z informacją zwrotną.

6. Udało się ? Witaj w T-Mobile!


Otrzymasz od nas dostęp do platformy onboardingowej gdzie podasz swoje dane do zatrudnienia i dowiesz się więcej o firmie.
Od pierwszego dnia będziesz w kontakcie ze swoim szefem zespołu i team leaderem, którzy pomogą ci w każdym problemie.
Twoje szkolenie poprowadzi trener, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali.
W końcu na stałe zostaniesz się częścią naszego zespołu!

Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

T-Mobile Polska S.A.

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...