![](/img/firma/templates/552294/17587/logo22.png)
Vectra S.A. wiodący operator kablowy w Polsce, należący do dużej Grupy Kapitałowej, dostawca usługi tripleplay, poszukuje do swojej centrali w Gdyni kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Konsultant komórki utrzymania klienta w Centrum Telemarketingu
Miejsce pracy: Gdynia
![](/img/firma/templates/552294/17587/bg2.jpg)
Zadania:
- Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów.
- Udzielanie pełnych informacji w zakresie usług oferowanych przez firmę Vectra S.A.
- Obsługa i wprowadzanie zleceń do systemu.
Wymagania:
- Predyspozycje do telefonicznej obsługi klienta: miły głos, poprawna dykcja oraz wysoka kultura osobista.
- Wykształcenie minimum średnie, (bądź w trakcie studiów).
- Umiejętność organizacji własnego czasu pracy.
- Komunikatywność, otwartość.
- Sumienność i zaangażowanie.
- Odporność na stres.
- Doświadczenie zawodowe w Call Center lub w obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
- Ciekawą i miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole.
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu.
- Pracę w systemie zmianowym.
![](/img/firma/templates/552294/17587/vectradol2.jpg)
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.