Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie. Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne. Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- kontakt telefoniczny z klientami, w ruchu przychodzącym i wychodzącym
- odpowiedzialność za grupę klientów biznesowych w zakresie informowania o ofercie, profesjonalnym doradztwie, przedłużania umów itd.
- informowanie o ofercie firmy, planach taryfowych, pakietach,
- przyjmowanie zgłoszeń z zakresu płatności, reklamacji
Godziny pracy:
- praca wg hrafiku od poniedziałku do soboty (zazwyczaj dwie w miesiącu); niedziele zawsze wolne
- wymagana dyspozycyjność w godzinach 9:00-17:00 (sporadycznie8:00-16:00 i 12:00-20:00)
- wykształcenie średnie z maturą
- znajomość obsługi komputera
- komunikatywność
- poprawna polszczyzna i płynność wypowiedzi
- duża motywacja do pracy oraz chęć podnoszenia kwalifikacji
- doświadczenie w obsłudze klienta/call center będzie dodatkowym atutem
- stałą pracę na umowę o pracę (0,75 etatu, z możliwością dopełnienia do całego etatu)
- atrakcyjne szkolenie w ramach pracy
- program motywacyjny i konkursy pracownicze z nagrodami rzeczowymi