Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą
w Europie i Afryce Północnej.
W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant/-ka ds. telefonicznej obsługi stałych Klientów
Miejsce pracy: Kraków
Szukasz pierwszego doświadczenia zawodowego?
Dodatkowo interesujesz się tematyką sprzedaży oraz chcesz nabyć umiejętności w obsłudze Klienta?
Daj sobie szansę na rozwój! – APLIKUJ DO NAS!
Jakie będą Twoje zadania?
- telefoniczny kontakt ze stałymi Klientami,
- przedłużanie umów,
- personalizacja ofert zgodnie z preferencjami Klientów,
- inicjowanie i aktywne kształtowanie pozytywnych relacji z Klientami,
- realizacja wyznaczonych celów projektowych.
Z naszej strony zapewniamy:
- stawkę godzinową od 13 do 15 zł/h (w zależności od ilości godzin przepracowanych w miesiącu),
- prowizje, prowizje i jeszcze raz prowizje! WYSOKIE, ponieważ za każdą przedłużoną umowę można zyskać aż do 6 zł!
- profesjonalne szkolenie wstępne, które przygotuje Cię do kompleksowej obsługi Klienta - a my, za Twój udział w nim, wypłacamy rekompensatę pieniężną,
- merytoryczne wsparcie lidera podczas każdego etapu współpracy,
- kartę Multisport - by po pracy zrelaksować umysł!
- liczne konkursy, w których do wygrania są wartościowe nagrody.
Co jest dla nas istotne?
- dyspozycyjność min. 120 godzin miesięcznie,
- komunikatywność oraz dobra dykcja,
- umiejętność aktywnego słuchania,
- motywacja oraz pozytywne nastawienie.
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl: