![](/img/firma/templates/735908/7490/top1.jpg)
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant/ka ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: POS/WAW
Zadania:
- prowadzenie projektów rekrutacyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem ze strony klientów
- monitorowanie i identyfikowanie szans na rozwój współpracy z klientami
- koordynacja procesu obsługi klientów, kandydatów oraz pracowników
- odpowiedzialność za budowanie i rozwijanie biznesowych relacji z kluczowymi klientami oddziału
- kreowanie rozwiązań wspierających klienta w obszarach HR
- zapewnienie obsługi kadrowej zgodnie z przepisami kodeksu pracy
- raportowanie oraz współpraca z managerem
- umiejętność efektywnego prowadzenia procesów rekrutacji i selekcji na stanowiska średniego szczebla
- doświadczenie z zakresu budowania biznesowych relacji na różnych poziomach organizacyjnych
- praktyczna znajomość przepisów kodeksu pracy (warunek konieczny)
- wysokie nastawienie na klienta
- dobra znajomość języka angielskiego
- wykształcenie wyższe
- interesująca i pełna wyzwań praca na samodzielnym stanowisku w strukturach dynamicznie rozwijającej się linii biznesowej w ManpowerGroup
- współpraca z klientami o wysokich standardach pracy
- codzienne kontakty z przedstawicielami klienta na wysokich szczeblach managerskich
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + premia miesięczna)
- możliwość rozwoju w strukturach ManpowerGroup