Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeżeli chcesz pracować dla jednego z największych dostawców energii elektrycznej w kraju
– TAURON Polska Energia S.A - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Praca polega na obsłudze infolinii. Przyjmowaniu reklamacji, obsłudze zgłoszeń, udzielaniu informacji.
Wymagania:
- wysokich umiejętności interpersonalnych oraz pozytywnego nastawienia do ludzi,
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, zadawania trafnych pytań oraz aktywnego słuchania,
- motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
- dobrej znajomości obsługi komputera i aplikacji internetowych,
Oferujemy:
- stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram jest ustalany indywidualnie,
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.