Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do obsługi nowego projektu, Klienta z branży energetycznej poszukujemy ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- telefoniczną obsługę bieżących Klientów (połączenia przychodzące/wychodzące),
- doradzanie oraz proponowanie optymalnych rozwiązań,
- dbanie o pozytywne relacje z Klientem
Wymagania:
- umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych,
- wysoka motywacja do pracy oraz kultura osobista,
- dobra dykcja,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie (umowa zlecenie/umowa o pracę),
- stałą podstawę wynagrodzenia + atrakcyjny system motywacyjny,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- profesjonalny cykl szkoleń,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów,
- stawka od 11 zł/h
- pracę w miłej atmosferze
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.