Naszym Klientem jest producent oprogramowania finansowo-księgowego, który aktualnie poszukuje kandydata / kandydatki do pracy na stanowisku Specjalista Infolinii – konsultant telefoniczny – callcenter (software IT) dla klientów i użytkowników systemów finansowo-księgowych. Osoba na tym stanowisku będzie pracować w dziale wsparcia sprzedaży systemów finansowo-księgowych, gdzie będzie wspierać klientów zainteresowanych korzystaniem z systemów oferowanych przez firmę.
Praca i zatrudnienie u klienta.
Konsultant infolinii wsparcia sprzedaży - handlowiec (ruch przychodzący)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: KIW/WW/05/2018
Zadania:
- Praca z systemami finansowo-księgowymi tworzonymi przez firmę
- Wsparcie dla nowych klientów zainteresowanych korzystaniem z systemów oferowanych przez firmę
- Tworzenie ofert, udzielanie informacji handlowych, udział we wdrożeniach i obsługa po przedwdrożeniowa (głównie telefoniczna)
- Doradztwo w zakresie zagadnień związanych z systemami (księgowość lub kadry i płace)
- Prowadzenie prezentacji i szkoleń po okresie szkolenia.
Wymagania:
- Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekonomicznym
- Co najmniej podstawowa wiedza z zakresu księgowości / kadr i płac
- Atutem będzie doświadczenie (praca lub staż) na stanowisku związanym z obsługą finansowo-księgową / kadrowo-płacową
- Chęć pracy z systemami informatycznymi i pogłębiania wiedzy w tym obszarze
- Chęć poznania systemów informatycznych wykorzystywanych w księgowości / kadrach / płacach
- Biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu MS Excel
- Mile widziana znajomość baz danych
- Atutem będzie znajomość SQL
- Otwartość, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
- Umiejętność pracy z klientem
- Prawo jazdy jako plus (sporadyczne delegacje)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenia m.in. szkolenia w zakresie baz danych, SQL, księgowości
- Możliwość nauki i rozwoju zawodowego
- Miła atmosfera i przyjazne warunki pracy