- Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących i wychodzących,
- Kontakt z klientem,
- Realizacja celów sprzedażowych,
- Obsługa umów klientów,
- Obsługa procesu zmiany sprzedawcy,
- Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
- Aktualizacja danych w systemach.
- Doświadczenie w branży Call Center,
- Wykształcenie min. średnie,
- Możliwość pracy w trybie zmianowym 9-14 i 15-20,
- Znajomość obsługi komputera,
- Płynna znajomość języka polskiego.
- Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Umowę o pracę,
- Pracę w biurze we Wrocławiu,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce,
- Profesjonalny onboarding,
- Brak dress code'u,
- Bieżące wsparcie przełożonego.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY