Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Jeżeli chcesz pracować dla jednego z największych dostawców energii elektrycznej w kraju - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Poszukujemy do naszego zespołu w Gliwicach osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku:
Miejsce pracy: Gliwice, ul. Barlickiego
- telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (w razie potrzeby również wsparcie infolinii wychodzącej),
- doradzanie oraz proponowanie optymalnych rozwiązań,
- dosprzedaż usług koncernu energetycznego,
- udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług,
- telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Od kandydatów oczekujemy:
- min. 6 miesięcy doświadczenia w Contact Center na projektach sprzedażowych,
- bardzo dobra obsługa komputera + znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- wykształcenie minimum średnie,
- dyspozycyjności w godzinach 08:00 – 16:00 oraz 12:00 - 20:00 (praca zmianowa) + w razie potrzeby wybrane soboty (do uzgodnienia),
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych oraz nienagannej dykcji,
- zorientowania na realizację celów i konsekwencji w działaniu,
- zaangażowania i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (możliwość pracy zdalnej w sytuacjach związanych z nałożonymi odgórnie restrykcjami),
- umowa o pracę (gwarantowana podstawa wynagrodzenia + przejrzysty system motywacyjny),
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty na każdym etapie współpracy,
- benefity (grupowe ubezpieczenie, OK System, liczne konkursy, eventy i wiele innych atrakcji)
- pracę w dynamicznym, ambitnym i profesjonalnym zespole.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a ofertą – NIE ZWLEKAJ - koniecznie skontaktuj się z nami - wyślij CV lub zadzwoń 509-362-255.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.