• Obsługa połączeń przychodzących,
• Udzielanie informacji na temat oferty skierowanej do Klienta Biznesowego,
• Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu,
• Podejmowanie działań mających na celu utrzymanie Klienta (proponowanie nowych rozwiązań),
• Informowanie o etapie realizacji zamówienia, wstępnych warunkach technicznych itp.,
• Dbanie o utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
• Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów - kierunki informatyka lub teleinformatyka,
• Doświadczenie w obsłudze Call Center,
• Silna motywacja do pracy,
• Odporność na stres, a także umiejętność pracy pod presją czasu;
• Wysoka kultura osobista,
• Umiejętność precyzyjnego i logicznego formułowania wypowiedzi,
• Znajomość MS Office szczególności MS Excel,
• Zdolność szybkiego uczenia się,
• Rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;
• Cykle szkoleń podnoszących kwalifikacje,
• Stawkę 11 zł/brutto za godzinę,
• Możliwość awansu zawodowego w strukturach firmy,
• Możliwość uzyskania premii kwartalnych,
• Miłą atmosferę pracy w młodym zgranym zespole.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.