Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
CCIG Group to firma, która aktualnie zatrudnia ponad 4000 osób. Jeśli chcesz połączyć szkołę lub studia z zarabianiem pieniędzy to świetnie trafiłeś. U nas zdobędziesz pierwsze cenne doświadczenia, a jeśli zechcesz to zostaniesz z nami na dłużej.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta Infolinii Obsługowej oraz Live Chat.
- Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów dużej firmy telekomunikacyjnej,
- Prowadzenie korespondencji z Klientami,
- Wspieranie Klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania w sprawach technicznych,
- Telefoniczna sprzedaż produktów: dobranie najlepszej oferty, informowanie o aktualnych promocjach, rabatach oraz dostępnym sprzęcie i akcesoriach.
- Umiejętność obsługi komputera,
- Zaangażowanie i chęć do pracy,
- Komunikatywność,
- Dyspozycyjność na min. 130 godzin w miesiącu,
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy od 25 listopada 2024.
- Stałe wynagrodzenie godzinowe 28,10 zł brutto,
- Atrakcyjny oraz konkurencyjny system premiowy,
- Długofalową współpracę,
- Elastyczne godziny pracy - u nas połączysz pracę i naukę,
- Wsparcie na każdym etapie kariery,
- Kartę rabatową do znanych miejsc w Rzeszowie,
- Darmową wodę, owoce i kawę bez limitu,
- Brak dress code,
- Chill room - u nas odpoczniesz sobie na przerwie ;)
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta aplikuj - zadzwonimy do Ciebie i opowiemy o szczegółach :)
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY