tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Work model: hybrid, Warsaw What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Diverse Consulting Group jest nowoczesną firmą technologiczną, gromadzącą w swoich szeregach profesjonalistów powiązanych z IT. W związku z ciągłym rozwojem i dużą ilością projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby, która dołączy do nas jako
Konsultant II linii wsparcia
Miejsce pracy: Łódź
Forma zatrudnienia: Dowolna (umowa o pracę, B2B, umowa zlecenie)
Zakres obowiązków:
Diagnoza incydentów i problemów
Tworzenie obejść do zgłaszanych incydentów
Opracowywanie procedur i instrukcji
Testy oprogramowania
Realizacja procedur
Doskonalenie obsługi
Pracę w zespole realizującym duży projekt, bardzo ciekawy merytorycznie i technologicznie
Praca w trybie równoważnym (zmianowym) 24/7 zgodnie z ustalonym grafikiem
Wymagania:
Pełnił rolę analityka biznesowego, wdrożeniowca, testera lub diagnosty II linii wsparcia w zakresie co najmniej średniego systemu biznesowego typu ERP, bankowego lub podobnego przez okres co najmniej 2 lat
Znajomość języka SQL
Zna podstawy w zakresie konfiguracji sieci oraz klientów pocztowych
Znajomość obsługi komputera w zakresie: Windows, MSOffice
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Work model: hybrid, Warsaw What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...