TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego klienta, uznanego na rynku integratora systemów IT działającego na rynkach wielu krajów Europy i Ameryki szukamy osoby na stanowisko:
Konsultant II linii wsparcia
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 21910
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych od użytkowników
- Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
- Monitorowanie zarejestrowanych zgłoszeń
- Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT
- Odpowiedzialność za kontakt z użytkownikiem końcowym
Wymagania:
- Doświadczenie w aktywnym wparciu użytkowników końcowych w zakresie rozwiązywania incydentów teleinformatycznych
- Wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub techniki informacyjnej lub automatyki i robotyki lub mechatroniki lub elektroniki lub telekomunikacji
- Posiadanie certyfikatu ITIL na poziomie co najmniej Foundation bądź chęć zdobycia go
- Posiadanie certyfikatu HDI na poziomie co najmniej HDI Customer Service Representative IIR Certyfikowany Help Desk Manager będzie dodatkowym atutem
- Posiadanie co najmniej jednego z poniższych certyfikatów typu: MCSA Windows 7, MOS Expert będzie dodatkowym atutem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
- Ważne poświadczeniem bezpieczeństwa "zastrzeżone" będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Stabilne wynagrodzenie w oparciu umowy o pracę
- Realna szansa rozwoju i awansu
- Wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji