EURILOGIC Polska jest nowoczesną firmą, specjalizującą się w zakresie wsparcia IT oraz inżynierii przemysłowej.
Istniejąca od 2005 spółka, dzięki dynamicznemu rozwojowi, zatrudnia specjalistów odpowiedzialnych za wsparcie klientów zarówno z Polski, jak i innych krajów europejskich.
W związku z rozwojem naszej działalności na rynku polskim, poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Wymiar pracy: cały etat
Typ umowy: umowa o pracę
Adresaci oferty:
Osoby z bardzo dobrą znajomością języka francuskiego (np. absolwenci filologii romańskiej i nie tylko) zarówno rozpoczynające dopiero swoją karierę zawodową jak i działające już na rynku pracy, pragnące nabyć wiedzę z branży IT przy jednoczesnym doskonaleniu swoich kompetencji językowych.
Opis stanowiska:
Osoby zatrudnione na tym stanowisku, po odbyciu szkolenia, będą odpowiedzialne za zarządzanie problemami informatycznymi, zgłaszanymi telefonicznie w języku francuskim przez pracowników naszego klienta.
- Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego – warunek konieczny
- Wysokiej komunikatywności
- Postawy proklienckiej oraz nastawienia na pomoc w rozwiązywaniu problemów
- Dyspozycyjności od poniedziałku do soboty w godz. 7-20. (zmiana 8 godzinna)
- Znajomości obsługi komputera i korzystania z internetu na poziomie codziennego użytkowania
- Zdolności szybkiego przyswajania wiedzy z dziedziny IT
- Zaangażowania oraz chęci zdobycia umiejętności technicznych
- Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Szkolenie przed przystąpieniem do pracy
- Konkurencyjne i stabilne warunki zatrudnienia
- Przyjazną atmosferę pracy
- Szansę zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Możliwość doskonalenia języka francuskiego oraz zdobycia wiedzy IT
- Prywatną opiekę medyczną