Nr ref.: PZU/091/2016
Umowa zlecenie
Kim jesteśmy?
PZU SA – Zespół Help Desk systemu informatycznego
Gdzie będziesz pracować?
Contact Center PZU – Warszawa (ul. Równoległa, obok stacji WKD Raków)
Co oferujemy?
-
elastyczny czas pracy - sam/-a ustalasz swój harmonogram pracy, pracujemy pon. – pt. (08:00 -22:00); sob. (08:00 -16:00),
-
możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy PZU SA,
-
atrakcyjny i realny system efektywnościowy,
-
profesjonalne szkolenie wstępne, za które otrzymasz wynagrodzenie.
Jakich osób poszukujemy?
-
chcących zdobyć doświadczenie w branży Help Desk systemów informatycznych,
-
pragnących zdobyć doświadczenie zawodowe, w największej firmie inwestycyjno-ubezpieczeniowej w tej części Europy,
-
komunikatywnych i samodzielnych, które szybko się uczą,
-
gotowych do udziału w unikatowych inicjatywach i wydarzeniach w Contact Center,
-
potrafiących dzielić się swoim entuzjazmem i pasjami z innymi,
-
z wykształceniem minimum średnim.
Co będziesz robić?
-
wspierać agenta PZU w obsłudze systemu - pomagać w rozwiązaniu problemów technicznych związanych z jego obsługą.
Co Ci zapewnimy?
-
płatne szkolenie wstępne, z obsługi wewnętrznych systemów informatycznych PZU, które dobrze przygotuje Cię do pracy,
-
szkolenia wewnętrzne związane z zakresem wykonywanej pracy,
-
pracę w fajnym zespole, w ciekawym miejscu,
-
niepowtarzalną atmosferę, skupioną wokół wspólnie realizowanych unikatowych inicjatyw.