Grupa VECTRA to wiodący na rynku ogólnopolskim kablowy operator telekomunikacyjny, oferujący swoim klientom coraz szerszy wachlarz produktów i usług telekomunikacyjnych. W skład Grupy VECTRA wchodzą wyspecjalizowane podmioty realizujące z sukcesem określone zadania.
Serwis Telekom Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni to jedna ze Spółek Grupy, która działając na zlecenie VECTRY dynamicznie rozwija się w obszarze szeroko pojętej sprzedaży usług i obsługi klientów.
Dotychczasowy sukces Spółki to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu Spółka daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
Zadania:
-
przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji,
-
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
-
konfiguracja usług i pomoc posprzedażowa,
-
rozbudowa i usprawnienie pracy działu.
Wymagania
- umiejętność swobodnego wypowiadania się w języku polskim,
- praktyczna i techniczna umiejętności obsługi komputera,
- znajomość zagadnień teleinformatycznych,
- zaangażowania w podejmowane działania,
- mile widziana umiejętność usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu i konfiguracji programów w środowisku Windows,
- mile widziana ogólna znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet).
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,
- elastyczną formę współpracy,
- pracę w systemie zmianowym
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- pełne szkolenia z produktów oraz usług firmy,
- dogodną lokalizację.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.