PKO Bank PolskiGdynia, Jerzego Waszyngtona 17
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Vectra S.A. wiodący operator kablowy w Polsce, należący do dużej Grupy Kapitałowej, dostawca usługi triple play w związku z rozwojem i stałym powiększaniem liczby abonentów poszukuje do swojej siedziby w Gdyni kandydatów/ki na stanowisko:
Konsultant Działu Pomocy Technicznej
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji,
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
konfiguracja usług i pomoc posprzedażowa,
rozbudowa i usprawnienie pracy działu.
Wymagania:
umiejętność swobodnego wypowiadania się w języku polskim,
praktyczna i techniczna umiejętności obsługi komputera,
znajomość zagadnień teleinformatycznych,
zaangażowania w podejmowane działania,
mile widziana umiejętność usuwania podstawowych problemów technicznych z
dostępem do Internetu i konfiguracji programów w środowisku Windows,
mile widziana ogólna znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet).
Oferujemy:
pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,
ciekawą i miłą atmosferę pracę w młodym, dynamicznym zespole,
możliwość nieustannego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.
PKO Bank PolskiGdynia, Jerzego Waszyngtona 17
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...